Известие

Collapse
No announcement yet.

НЕ иска да върви като я запаля

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Компютъра смята сместа според няколко фактора,единия от които е температура на двигателя.
    Това че говорите за пукане в колекторите ми се струва богата смес.


    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

    Comment


    • #17
      Колега сега пробвах да изкарам температурния датчик на двигателя,но като го махна става по-голям батак....Светна инжекциона на колата,включи перката.....И пак така....Няма да е от тоя датчик проблема,нещо друго е
      Алфа Ромео 146 1,6Twin Spark 97година

      Comment


      • #18
        Колега ще се върна пак на ламбда сондата. За да видиш дали работи правилно, трябва само на нея да и направят диагностика, а не на цялата кола. На мен така ми направиха и нищо не откриха, а се оказа, че долу където влиза сондата в генерацията единият кабел беше откъснат и затова ми прекъсваше и не вървеше. Нищо не ти пречи и става за 3 сек. да я изключиш от буксата и да видиш какъв ще бъде резултата. Успех от мен!
        Last edited by nikolchoni; d.m.y г., 15:21.
        Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

        Comment


        • #19
          Колега пробвах и това с махането на ламбдосондата (кабела само де) и пак не ставамаи маи прблема е някаде другаде
          sigpic145 Qv

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
            Компютъра смята сместа според няколко фактора,единия от които е температура на двигателя.
            Това че говорите за пукане в колекторите ми се струва богата смес.
            Tук нещо се пообърка,когато пука в колектора значи е бедна сместа,когато пука в гърнетата значиите е богата.А на автора на темата и другите с подобен проблем ше кажа само,купете си нови дебитомери,не втора ръка,и ще ви се оправят колите.Казвам го от опит,не е да не съм минал по този път
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Tук нещо се пообърка,когато пука в колектора значи е бедна сместа,когато пука в гърнетата значиите е богата.А на автора на темата и другите с подобен проблем ше кажа само,купете си нови дебитомери,не втора ръка,и ще ви се оправят колите.Казвам го от опит,не е да не съм минал по този път
              подкрепям твърдо
              146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
              145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

              Comment


              • #22
                Колеги купих си контактен спрей и напръсках кабелите на свещите и свещите само от горе(без да ги свалям)
                напръсках всички букси и релета които се виждат при двигателя...Оставих колата 2 дена без да я карам,днес запалих колата работи перфектно и върви много добре за сега....Но незнам дали няма пак да се появи тоя проблем
                Алфа Ромео 146 1,6Twin Spark 97година

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от nikit087 Покажи съобщение
                  Колеги купих си контактен спрей и напръсках кабелите на свещите и свещите само от горе(без да ги свалям)
                  напръсках всички букси и релета които се виждат при двигателя...Оставих колата 2 дена без да я карам,днес запалих колата работи перфектно и върви много добре за сега....Но незнам дали няма пак да се появи тоя проблем
                  Нищо не си направил споко,изчакай 2-3 дена и старата песен на нов глас.Кефите ме в тоя форум,искате съвети,хората ви дават а вие правите някакви невъобразими глупости.

                  П.С.Никога няма да забравя едно време Венци/ВФТИ/ как си пръскаше куплунзите по инжекциона с дезодорант
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Нищо не си направил споко,изчакай 2-3 дена и старата песен на нов глас.Кефите ме в тоя форум,искате съвети,хората ви дават а вие правите някакви невъобразими глупости.

                    П.С.Никога няма да забравя едно време Венци/ВФТИ/ как си пръскаше куплунзите по инжекциона с дезодорант
                    Ем не слушат патилото.
                    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Tук нещо се пообърка,когато пука в колектора значи е бедна сместа,когато пука в гърнетата значиите е богата.А на автора на темата и другите с подобен проблем ше кажа само,купете си нови дебитомери,не втора ръка,и ще ви се оправят колите.Казвам го от опит,не е да не съм минал по този път
                      Абе на една 145-ца след като колегата се беше вече отчаял, защото беше сменил дебитомер, ламбда, кабели и свещи, но проблема пак си продължаваше и накрая се оказа, че изпускателният вал му беше заминал и не позволяваше запалената смес да излезе напълно и пукаше в колектора Ама тука във форума повече си гадаем от колкото да разберем точно проблема какъв е.
                      Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
                        Абе на една 145-ца след като колегата се беше вече отчаял, защото беше сменил дебитомер, ламбда, кабели и свещи, но проблема пак си продължаваше и накрая се оказа, че изпускателният вал му беше заминал и не позволяваше запалената смес да излезе напълно и пукаше в колектора Ама тука във форума повече си гадаем от колкото да разберем точно проблема какъв е.
                        Ми то е форум, не сервиз. Ако се оправяха през форума колите, в сервизите щеше да е пусто. Човека пита - отговарят му на фона на това което е дал като информация.
                        За някои проблеми, решенията ги има написани тук. За други си трябва сервиз, както се препоръчва в 99% от случаите.


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #27
                          Колеги на мен колата ми не гърми просто като я запаля студена на 1ва и 2ра не иска да върви някой път забива муцуна и придърпва се едно,като изключа от скорост се форсира нормално и държи нормални обороти,нали смених дебитомера след което ходих в Алфата и ми казаха,че работи нормално.....И колата нямала проблем на диагностиката.....
                          Алфа Ромео 146 1,6Twin Spark 97година

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
                            Абе на една 145-ца след като колегата се беше вече отчаял, защото беше сменил дебитомер, ламбда, кабели и свещи, но проблема пак си продължаваше и накрая се оказа, че изпускателният вал му беше заминал и не позволяваше запалената смес да излезе напълно и пукаше в колектора Ама тука във форума повече си гадаем от колкото да разберем точно проблема какъв е.
                            Има такива случаи,но ако е така няма да се оправя като позагреее

                            ---------- Post added at 10:06 ---------- Previous post was at 10:05 ----------

                            Първоначално публикувано от nikit087 Покажи съобщение
                            Колеги на мен колата ми не гърми просто като я запаля студена на 1ва и 2ра не иска да върви някой път забива муцуна и придърпва се едно,като изключа от скорост се форсира нормално и държи нормални обороти,нали смених дебитомера след което ходих в Алфата и ми казаха,че работи нормално.....И колата нямала проблем на диагностиката.....
                            Дебитомера нов ли е,иливтора употреба
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #29
                              Дебитомера не е нов свалихме го от друга Алфа същата като моята пак 146 и пак 1,6ТС и като го сложих ходих до Алфа Ромео и го покажа на майстора и той каза,че всичко е добре вече....
                              Алфа Ромео 146 1,6Twin Spark 97година

                              Comment


                              • #30
                                Имам същия проблем с 1.6 туинспарка...
                                Когато е студена, няма никаква мощност на ниски обороти, при подаване на повече газ глъхне.
                                Дразни ме разбира се, но я изчаквам няколко минути.

                                На диагностика е ок.
                                Вероятни причини според мен са две:
                                или позапушени "пикаещи" инжектори
                                или ламбдасонда.
                                ...ламбдасондата работи при температура над 300 градуса и нормално се грее от изгорелите газове.
                                за да заработи веднага има и електрическо подгряване - докато се загрее от газовете.
                                та ако е заминало подгряването на ламбдата - нормално - пука в ауспуха - мирише на бензин след като я запаля. докато стигна до диагностиката - вече всичко е ок.

                                а все ме мързи да намеря кабелите и да я замеря има ли го или не подгряването.

                                някои знае ли колко ома горе-долу трябва да е нагревателя на ламбда сонда ?
                                пишете ако оправите тоя пусти проблем какво се е оказало.

                                и въобще подгряването на ламбдасондата през реле ли е, спира ли се или е включено постоянно ?
                                Last edited by Ivo_; d.m.y г., 18:00.
                                145 1.6TS '97

                                Comment

                                Working...
                                X